Wilt u documenten, foto’s en andere data uit uw archief laten scannen en digitaliseren? Dat is begrijpelijk, want zo voorkomt u dat tekst onleesbaar wordt door slijtage. Daarnaast zorgt u er zo voor dat bij calamiteiten geen belangrijke data verloren gaat. U stelt uw archief dus veilig voor de toekomst. Maar dat is niet het enige voordeel waarvan u profiteert. De efficiëntie van verschillende werkprocessen gaat namelijk ook omhoog. Het wordt met een digitaal archief eenvoudiger om de juiste documenten te vinden. Bovendien hebben uw medewerkers hierdoor ook wanneer ze thuiswerken toegang tot het archief. Mits u dit wilt natuurlijk, want u bepaalt zelf waar, wanneer en hoe bepaalde informatie beschikbaar wordt gesteld. Reken op een expert in digitaliseren voor het scannen van uw archiefNatuurlijk kunt u zelf document voor document scannen om zo zelf uw archief te digitaliseren. De kans op fouten is dan echter groot. Bovendien kost dit u veel tijd. Het is beter om het aan een expert over te laten die aan de hand van een helder stappenplan efficiënt en foutloos te werk gaat. Daarom besteed u deze werkzaamheden het best uit aan GMS. Deze digitalisatie-expert weet precies waar op gelet moet worden om te voorkomen dat er fouten ontstaan in het proces. Om dit te realiseren worden er steekproeven gedaan of zelfs één-op-één-controles uitgevoerd. Het resultaat is een gedigitaliseerd bestand dat foutloos is én aan al uw wensen voldoet. Ontdek wat er voor uw archief mogelijk isBent u benieuwd wat GMS voor uw archief kan betekenen op het gebied van scannen en digitaliseren? Neem dan contact op met het bedrijf. De vriendelijke medewerkers vertellen u graag meer over de mogelijkheden. U kunt natuurlijk ook meteen een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek. Hierbij wordt de collectie geïnventariseerd en worden uw wensen doorgesproken. Aan de hand daarvan wordt een projectplan opgesteld, dat pas na uw goedkeuring wordt uitgevoerd. |
https://gmsnl.com/ |